onsdag 13 augusti 2008

Åter i stan!

Så, då var semestern över även för mig. Nu är det full fart igen. Jag har fått ganska mycket att göra i butiken och det är precis vad jag önskar. Hemsidan och bloggen har tyvärr fått lida för detta, men man kan ju inte vara överallt ;)
Jag har fått in massor med nytt både inom scrapbooking och smyckesdetaljer. Mitt designteam har också jobbat och lämnat in lite alster som finns att beskåda i butiken i Malmö. Foto på dessa ska komma in här på bloggen.

Malmö Festivalen startar nu på fredag och givetvis ska jag ha lite festival priser jag också, den 6,e september är det nationella Quic Kutz dagen och även då kommer jag att fira den med specialerbjudande på denna produkt.

Vill inte riktigt än börja prata om julen MEN jag har börjat få in lite smått till denna mysiga högtid.

Ha det så bra så länge!
Pia

Inga kommentarer: