torsdag 18 september 2008

Kära besökare och kunder!

Det har varit ett par tuffa veckor nu och jag kan tänka mig att det blir ett par till. Utförsäljningen av pärlorna mm har tagit all min tid och därför har bloggen och hemsidan kommit lite efter. Detta är ju givetvis trist och jag hoppas Ni har överseende med detta.

Mycke nytt har kommit in i butiken ändå, julpapper, julstämplar från INKIDO och en massa annat, ProMarker pennorna väntas in i början på nästa vecka och Magnolia stämplarna ska väl också synas här snart. Så det står inte stilla i butiken i Malmö utan här rullar det på för fullt.

Fredag och lördag är jag i Helsingborg på inspirations seminarie och min kära syster Jeanette kommer att vara på plats i butiken dessa dagar för att Ni som kunder inte ska mötas av en stängd butik.

Ha en riktigt skön helg!
Pia

Inga kommentarer: