lördag 4 oktober 2008

Magnolia på JP



Magnolia-stämplarna kommer snart till JP hobby och vi är många som gläds åt detta. Synnerhet jag då eftersom Pia har bett mig att ingå i hennes designteam och göra Magnolia-kort till butiken.


Vem är då jag?

Christina Persson heter jag och bor i Limhamn med min familj. Jag jobbar på Malmö högskola - förödande nära JP hobby ;o). Jag har hållit på med korttillverkning och scrapbooking i ca 3 år och tycker det är väldigt kul och har utvecklats mycket sen de första korten jag gjorde. Min senaste investering är Pro marker-pennorna som är underbara att färglägga med och det är perfekt när jag jobbar med Magnolia-stämplarna.

Kortmakeriet är himla roligt och det finns mycket att välja på, nästan för mycket. Ibland går det runt i huvudet på mig. Då brukar min man påminna mig om att "du får nog stämplat ut..."

Emellanåt lägger jag korten och stämplarna åt sidan och scrappar istället. Med två barn och en systerdotter finns det gott om foto att välja mellan. Favoritdekorationer är allt från Quickutz och min Revolution är så gott som alltid framme. Quickutz-dies är min största last och ni hittar mig ofta i Qk-hörnan på JP. Annars hittar ni mig i motionsspåren runt om i Limhamn/Bunkeflo tillsammans med en likasinnad scraptokig kompis och vi avhandlar många världsproblem (läs: scrap!)
Vi hörs!!
/Christina

Inga kommentarer: