tisdag 30 december 2008

Minialbum i burk

Pia frågade om jag för ett tag sedan om jag kunde göra något med en liten plåtburk. Självklart svarade jag. Hade precis kommit hem från två veckors semester och tänkte att jag kunde kanske göra något roligt med de bilder som jag tagit under denna resa. Nu kommer jag inte ihåg måtten på burken, men jag tog måtten och rundade av hörnen med en hörnpunsh. Satte ihop två sidor med band i mellan. Varannan sida är med foto och sedan en med lite text och dekoration.
Här är locket på burken. Jag har använt mig av alfabetet är Rollerskates (QK).
Detta är hela albumets ena sida. Kanske lite svårt att se att sidorna sitter ihop med band.

Här är baksidan på albumet.
En liten mer detaljbild på albumet.
Hoppas att det ger dig lite idéer hur du skulle kunna göra med en liten burk.

Det var allt för mig för detta året.

/Mia

Inga kommentarer: