söndag 18 januari 2009

**Alla hjärtans-kort**

Jag har haft fullständig idé-torka den sista tiden och det har varit trögt att komma igång efter julledigheten (skrivbordet ser värre ut än nånsin o mannen himlar med ögonen). Nu har jag i alla fall fått några av Magnolias senaste stämplar från Valentin-kollektionen av Pia. Jag har funderat fram o tillbaka i ett par dagar på vad jag skulle kunna göra för något. Är sugen på att lära mig lite nytt om hur man kan vika annorlunda kort. Får väl surfa runt o kolla lite eller höra med Lena, hon är ju en fena på det. Men så länge får ni hålla till godo med det vanliga 15x15 format.
Denna underbart söta lilla valentin-tjej är färglagd med promarker, 14 feb-stämpeln är också Magnolia och det mönstrade pappret är från Pattern papper. Lite QK-hjärtan fick fungera som alla hjärtans-dekoration och vissa av dom har jag embossat med hologram. Det var allt från mig!

Hörs snart igen!
/Christina

1 kommentar:

Viddan sa...

Gillar sättet du får ihop de mönstrade papprena på dina kort!!