torsdag 19 februari 2009

Fler till DT!

JP Hobby vill utöka DesignTeamet
Är du intresserad? Skicka då in din ansökan senast den 15/3.

Jag vill att alla som är med ska komplettera varandra och just nu har jag bara Mia som gör Lo´s
Det jag behöver är någon som scrappar Lo´s och ibland altrar olika saker.

1 gång i månade får alla i Dt ett månadspaket där jag ibland har önskemål om vad som ska göras och ibland är det fritt fram att göra vad man vill. Ni bloggar själv (detta är ett krav) det Ni gjort och sen används alsterna som inspiration i butiken i Malmö.

Jag vill ha in tre layouter av dig som är nygjorda och olika i färg och form. Maila in bilder på de tre och gärna på något annat som Du också gjort. Detta vill jag ha senast den 15/3
Och har Du frågor är det bara att maila på jp.hobby@yahoo.se

Ha en riktigt skön helg!
Pia

Inga kommentarer: