fredag 27 mars 2009

Bröllopsinbjudan





I mitt senast DT-paket var uppdraget bröllopsinbjudning och placeringskort. Det skulle hållas enkelt, inte för mycket krusiduller (ni som känner mig vet att jag är glad för krusiduller, dubbel utmaning alltså..). Jag fick till min hjälp ett vitt cardstock, ett bling i guld/beige, ett vanligt beigt cardstock och ett annat beigt med prickar i + ett rispapper (vellum?), en inbjudan-stämpel, två olika band, rihnestones + en punch med sammanlänkade hjärtan. Enkelt skulle det vara och enkelt blev det. Min man tyckte det blev alldeles för enkelt och tittade bara konstigt på mig ;o)

Så - så här blev det. Enkelt! Kanske blir det nåt förslag till under helgen :o) Finns i butiken from i eftermiddag!

Ha det gott! Glöm nu inte att släcka lampan imorgonkväll - läge för lite mys....?!

/Christina

2 kommentarer:

Viddan sa...

Jag kommer gärna på bröllopet ;)
Du är duktig på att göra även det enkla!
//Lena

Tiggy sa...

Jättevackert! Tycker det ska vara stilrent till bröllop faktiskt. ;)