onsdag 22 april 2009

PÅSKEN!

Som en sann scrappare ligger man ju lite efter säsongsmässigt. Här är två påskLO som jag gjorde på senaste träffen.



















Denna LO gick snabbt att göra då jag endast använde två papper. Kaninerna och äggen är samma papper! Jag valde att använda en journaling stämpel som enda tillvalet förutom min titel. Under fotot har jag använt Dymo med datum.

Även denna LO handlar om påsken. Detta är första försöket för min son att hjälpa till med att dekorera riset. Han är sällan stilla, men här är det verkligen "äggstra" koncentration!







'










Har använt punchinella som dekoration samt QK ägg (tack till Christina DT-kollega!) Pappert är Sassafrass Lass. En favorit som äntligen kommit till JP Hobby!

2 kommentarer:

Viddan sa...

Jättefina allihopa!!

Anonym sa...

Hmm..
Jag är egentligen inkörd och helt fast på det där men kortmakeri men.. två sådana här snygga Lo´s kan ju få en att ändra sig! :)
Finfint!!