lördag 25 juli 2009

Ordning bland mina Revolution dies

Hej,
Jag har nu fortsatt att försöka få ordning på mina dies. Någon bra lösning har jag inte haft för mina Revolution dies hittills. Fler och fler har de blivit och tungt blir det. Det var faktiskt en kollega som hjälpte mig och sa att nog borde dessa plastfickor passa i en vanlig CD-pärm...och visst gör dem det. Jag beställde 5 pärmar från en kontorsbutik och är mycket nöjd. Billiga var dem också. Det går in lagom många i varje pärm istället för att ha en enda tung och otymplig. Enkelt och bekvämt och lätt att ta med på scrapmaror....:) Sen är det ju fritt fram att dekorera som man själv önskar..






Kräm // ScrapTina

3 kommentarer:

Gurkiss sa...

Super ju :)

Vart har du köpt dessa pärmar?

MVH
Gurkiss

Miss Mink sa...

Hej,
Dessa är köpta på Swedoffice via deras nätbutik.

Kräm // ScrapTina

Petra sa...

superfina, smart idé.
Kanske något att tänka på när samlingen ökar.
Hälsningar Petra