söndag 20 september 2009

Ett julkort ...lite tidigt, men vadå....:)

Hej,

Jag vet snart inte vilken årstid det är eller vilken högtid som ligger närmast i tiden. Fortfarande scrappar jag på sommarens bilder samtidigt som jag redan gjort en hel del Halloweenscrap. Så jag tröttnade på det för stunden och gjorde ett julkort istället. Och det är ju kanske inte helt fel att vara ute i god tid, för jag vet att när det gäller mig själv så hinner jag aldrig göra dem när december, jul och bokslut närmar sig....:)


Röd, grön och vit Bazzill och guldpapper som Pia har fått in i butiken nu. Quickutz har givetvis fått vara med på ett hörn med figurer. Sidenhjärtan och sidenrosett och så massa stygn runtom med Sakurapennor.

Julkräm

ScrapTina

1 kommentar:

Viddan sa...

Mycket, mycket, mycket snyggt Tina!!!