lördag 10 april 2010

en layout till er!


En layout gjord efter torsdagens skiss som Ni hittar här! Men som vanligt svävar jag ut i slutet av skapandet och på denna layout hittar ni en massa roliga dekorationer.


Bruna blommor, diamantpins, knappar, sammetsband, bling i olika färger (min favorit) och så ljuvliga rub-ons. Allt finns i butiken såklart!


På denna bilden hittar Ni en rolig sak nämligen ett snäpplås. Jag har valt att göra dold text på denna layout och genom att sätta en såhär fin dekoration blir det spännande att kunna öppna "luckan". Till låset hör även gångjärn så här finns mycket att göra med detta bara man har fantasi, och det har väl Ni, jag kan tänka mig att använda fler lås på album och andra små böcker!
Dessutom har jag valt att embossa titeln "Havet" med vitt embossingpulver. Jag gillade formen på dessa gamla chipboards men inte färgen så med ett enkelt handgrepp gjorde jag dem vita.

/Catarina

Inga kommentarer: