onsdag 11 augusti 2010

Mera Dear Lizzy!!

Stort grattis till min lilla mamma på hennes namnsdag!! Hon heter egentligen Susanne och har ingen egen namnsdag, men eftersom Susanna är det namn som kommer närmast i almanackan så har vi alltid skojat lite med henne...! :-)

När jag var i USA hittade jag kompletterande material till mina saker ur mysiga serien Dear Lizzy från American Crafts... Det storprickiga pappret är nämligen inget papper, utan tyg med självhäftande baksida! Coolt med annorlunda struktur på bakgrunden - det ger en annan känsla och ett annat djup när man blandar material tycker jag.

Stämpeln är från Bildmålarna och är färglagd med Distress Inks på 300g akvarellpapper.


Även insidan är gjord med material från Dear Lizzy-serien., förutom pappret som är tänkt till hälsning och blomman. Dessa papper hittade jag i mina gömmor men kan inte komma ihåg vilken tillverkare de kommer ifrån. Blomman är i grunden en Scallop-cirkel som jag klippt och böjt till lite.

Glöm nu inte att passa på att besöka butiken i Staffanstorp medan den fortfarande är öppen. Aktuella tider finns på startsidan i webshopen.

Kram! //Anna

1 kommentar:

pysselpetra sa...

wow vill verkligen ha sådant "papper"Korten är ursnygga som vanligt