tisdag 18 november 2008

Lite nya dt-kort

Jag har har gjort lite nya kort med Magnolias underbara stämplar! Skulle kunna sitta hela natten men då blir nog inte chefen glad på mig imorgon....!



Hittade dessa underbara papper hos Pia igår, dom är från Art Blanché.Det var ju Qk-jippo och butiken var sprängfylld med folk. Mycket trevligt. Själv kom jag hem med dessa papper och det nya Qk-setet. Men det är en annan historia....

I alla fall - här jag använt tre av de nya stämplarna från Magnolia. Gatlyckta med snö, vinterskog och Tilda med dalakappa - färglagda med promarker. Jag har använt det nya alfabetet i Jolly samt lite Qk-stjärnor.


Denna tomten är bara ljuvlig att färglägga! Helt enkelt underbar! Vad mer kan man säga? Mönstrat papper är från Inkido, alfabet och bladen är från Jolly.


"Tilda pyntar granen" och "julgran med fot" - färglagda med promarker. Granen är dekorerad med rhinestones och glitterlim. Julgranskulan är från Jolly och det mönstrade pappret Heidi Grace.


Här började jag med att lifta en LO som Marie Larsson gjort, fortsatte sen enligt eget huvud. Blev inte riktigt som jag tänkt mig, blir så när det hamnar på skrivbordet och blir liggande. I alla fall är tomtesäcken från Magnolia. Hohoho är från Jolly, alfabetet är Aqarius, qk-paket och stjärnor. Mönstrat papper är från Ikido.

Nu är det dags för sängen! Go´natt!

/Christina


Inga kommentarer: