måndag 31 augusti 2009

Halloween på scrapträffen....

Ja, idéerna lyste till en början med sin frånvaro på vår ytterst trevliga scrapträff i söndag. Thank you ladies för allt ni fixade och för att vi har så trevligt ihop! Nåväl, till slut blev det en Halloweenram med blinkande lysdiod i. Ha, gissa hur många gånger jag fick fota innan "blinket" på lampan kom med.


Jag hade faktiskt gjort en liknande sak hemma innan vår träff. Jag hade ett tittskåp med svart ram och resultatet blev detta. (Blinkande lysdiod på graven givetvis) Att scrappa i ett tittskåp skapar möjligheter, man kan scrappa på "väggarna" och "golvet" också, vilket dock jag inte gjorde just med detta projekt, men nästa gång kanske....:) (Hav hänsyn med den ytterst urusla fotokvaliten...jag älskar inte att fota!!!!)


Väl mött och på återseende


Kräm//ScrapTina

Inga kommentarer: