onsdag 30 december 2009

Julkortsfoto!

Detta foto på min familj använde jag i mina julkort som jag skickade till nära o kära, vissa har redan kanske sett det på min egen blogg. Nu har jag alltså scrappat det. Vi är ganska duktiga på att rigga upp kameran och rada upp oss i vår familj, oftast får det bli en eller två omtagningar men denna gången satt den direkt.
Tyvärr har jag råkat skriva i journalingen att fotot är tagit på 1 advent men jag, mitt ljushuvud, har kommit på att det var till All helgonahelgen. I alla fall är fotot tagit i Bokskogen, vi gick med i fackeltåget och det var en riktigt aha-upplevelse. Jag kan verkligen rekommendera det till nästa år.

Papper: Cardstock, Graphic45 (i love!!)
Dekorationer: kork, chalk, QK-hjärta, Qk-alfabet "Flirt", Qk-label, tiny letters , band

/Christina

1 kommentar:

pysselpetra sa...

Underbar LO.
Gillar verkligen kork-pepparkakshjärtat!!!