söndag 5 september 2010

Det handlar om er!!!

Ja, mitt underbara designteam! Jag kan inte med ord tacka er nog för vad ni gjort för JP. Jag tänker ändå försöka.... Ni har verkligen gjort så mycket, ni har bloggat mins 1 gång i veckan, varit otroligt aktiva på våra CC, bloggat om JP på era egna bloggar och framför allt har vi haft en otrolig sammanhållning. Ett stort TACK till er alla!!!!

Nu kan jag bara önska er lycka till för vidare eller kommande uppdrag, jag vet att ni söker andra DT uppdrag eller har fått det redan.

Så, nu tänkte jag utmana er en sista gång. Jag har 2 utmaningar men ni behöver bara göra 1 av dom. Den första är en annonsutmaning. Ni får ingen annons att gå efter utan ni ska skapa en LO/kort som påminner om en annons (jag lyckades dock inte så bra). Annonsera ut er själv kanske :)
Nästa utmaning ska handla om er.... EGO utmaning. Det ska vara så mycket ord som möjligt på Lo´n/kortet och så lite dekorationer som möjligt. Det ska synas att den handlar om er. Om ni gör båda kan ni ju använda dessa när ni söker era nya DT uppdrag ;)

Ni lägger upp när ni är klara, alltså ni har fri tid att skapa. Vi har ju vårt trevliga DT forum där ni kan komma överens om hur lång tid ni behöver. Jag tänkte att ni skulle blogga era utmaningar på er egna dag och hänvisa till detta inlägg och på denna dagen får ni blogga hur mycket ni vill och vad ni vill.

Häng ut er ordentligt tjejer, det handlar om er nu! Berätta för alla hur bra ni är!!
När det gäller material till dessa utmaningar har ni inga restrektioner utan använd vad ni vill.

Ytterligare ett stooooort TACK till mina fantastiska tjejer!!!!
/Pia

3 kommentarer:

pysselpetra sa...

härligt att få ett sista uppdrag att sätta tänderna i! Ska fundera en liten stud och se vilken det blir.
Nu ska jag klicka på din ego-sida Pia och läsa om hur bra du är ;)
Stort tack till dig också för en fantastisk DT-tid!
Kram
Petra

Catarina sa...

Håller verkligen med Petra, vi har haft en underbar tid tillsammans samt många glada skratt och härliga tillrop över nya produkter:)

Stor Kram Catarina

Linda sa...

Kuliga utmaningar!!!!

Ska bli roligt att få dig som scrappkollega, inte bara vanliga Pia....

Nu till utmaningen!

Kram Linda