söndag 31 maj 2009

Nya kort!

Det här kortet får DU Pia! För du äger! Bla JP Hobby. Och för jag är glad att jag lärt känna dig! Och glad att JP finns! Stämplarna finns i butiken och är från Ikido alt Forma.

Mönstrade papper från Making memories (paper pad), stämpeln är från Ikido (me like). Hjärtat har jag stansat ut i återvunnen plast från en Qk-förpackning.


Ja det var ju ett tag sen jag själv tog studenten (4 juni 1987!!!!). Vill knappt tänka på hur många år sen....jeeeezz! Ah - well. Tiden går ju fort när man har roligt!

Mönstrade papper från Penny Lane (My mind´s eye), stämpeln är från Ikido och champagneglaset o flaskan är från Quickutz senaste bröllopskollektion. Men det funkar lika bra till en nybakad student! Eller nån som fyller år. Snart.


Imorgon är det dags för juniutmaningen så håll utkik!


Ha en härlig sista majkväll!

/Christina

2 kommentarer:

Viddan sa...

Hehe! Gissade inte på dig Christina innan jag scrollade ner. Kul! Du lyckas även i denna stilen =)
/Lena

pysselpetra sa...

Härliga kort - allra bäst det till Pia !!!
Fantastiska färer - milda och snygga!