lördag 2 maj 2009

En sommar LO

Fick S.e.i nya papper. Först tänkte jag vad ska jag göra med dessa, men nu jag tycker nu att de är hel underbara. Här kommer den första LO. Har använt mig av Silhouetten till bladrankan och blommerna. Blommorna har jag piffat upp med lite glaskulor. Ett tips är att sätta på dessa kuler innan dekorationen klistras på alstret. Jag gjorde inte detta för jag kom på att jag ville ha dessa på blommorna förrän jag klistrat på dem på LO. Så nu har jag glaskulor över hela golvet.
Vet inte om ni kan se glaskulorna på blomman på denna bild. Men jag tycker ni ska prova detta för det blir effektfullt. En LO till kommer snart från denna serie papper.

Scrappa på/ Mia

1 kommentar:

Viddan sa...

*Fniss* Det där med kulorna känns igen :-)
Fin även denna LO'n. Du kan det där...