fredag 22 maj 2009

Party party!!!


Vilken present att få när man är i "glitteråldern"!
Glaskulor,stickles och ett designat block (skapat med hjälp av Bind-it-all-maskinen) med ens eget namn.
Det hade jag i alla fall gillat att få av en kompis när hon kom på mitt party när jag var sådär 5 - 10 år =)
Alfabetet är Qk nya och heter enjoy. Jag har använt vanlig vit cardstock som "pärm" på blocket. Som "skrivblad" har jag använt vanligt tunt färgat papper i 4 olika skarpa färger.
Vill man inte ge bort blocket kan man kanske använda dem som bordsplacering på sitt eget party. Antingen färdigdekorerade med namn eller odekorerade för att dekoreras på partyt.
Har man riktigt pyssliga tjejkompisar kanske man kan låta alla göra ett block från grunden, då BIA'n är väldigt lätt att använda.
OBS!! Närvara dock som vuxen, så att inga fingrar kommer i kläm.
Festa på!!
//Lena

Inga kommentarer: