lördag 16 januari 2010

Ett ljus i mörkret

På Lilla Torg i Malmö har denna fantastiska lampan stått i hela december fram till 13 dag Knut som var häromdagen. Lite kul o intressant information om just lampan och resten av Malmös juleljus hittar ni här!
Fotot tog jag samma kväll som jag tog Wheel of Malmö-fotot. Det här med digitalkamera är fantastiskt. Jag tycker att bilden nästan är lite magisk. Det var en otroligt härlig kväll, kallt o krispigt, lite frost o snö - lite magiskt med en 5,8 m hög lampa som sprider varmt sken i vintermörkret.

Papper: Cardstock, Graphic45 "Buttons a La Mode" och "A Fine Specimen", DCWV "High School Lined Paper"
Dekorationer: Qk-alfabet "Chocolat", Qk-stjärnor, Qk-gatlykta, chalk, pearlmaker, Adornit tiny letters

Ha en skön helg! Själv tar jag en tur till JP i Staffanstorp. Mina Graphic45 är slut nu...behöver påfyllning :o)

/Christina

Inga kommentarer: