fredag 20 augusti 2010

Dymo!

Jag bara älskar min DYMO! Kanske ett starkt ord att använda men ack vad den är användbar till mycket. Här har jag gjort en LO med betoning på journaling. Min lilla Felix har blivit stor och ska börja på storbarns-avdelningen snart. Denna LO handlar om allt han kan just nu. Och JISSES vad tiden går fort!!!!


Titel: Mamma jag är stor kille nu! Journaling: Leker helst med StarWars lego och flygplan, kan räkna till 20, räknar baklänges från 10, säger jag älskar dig helt spontant, prins Bus, älskar sin bappe och gogo, använder stora toaletten, känner igen sitt namn med bokstäver, räknar till 10 på engelska, sjunger ABC-sången, kan känna igen kompisarnas namn in bokstäver 2010-08-18

Materiallista: papper från SassaFrass, AdornIt mini Alfabet, dymo svarta band, "STOR" från klisterstickers från SassaFrass

Inga kommentarer: