torsdag 19 augusti 2010

Hej alla papperspysslare!!!

Nu har jag bara ett fåtal öppetdagar kvar i butiken i Staffanstorp. Det börjar bli riktigt glest mellan varorna nu men där är fortfarande massor med papper kvar.

Det jag vill berätta om här är att min sambo tar över lokalen och mina bord får stå kvar, de bord vi haft vid träffar och kurser. Givetvis kommer jag att arrangera lite träffar då och då till mångas glädje. All info ang dessa träffar kommer Du så småningom att hitta på min egna nystartade blogg som Du hittar HÄR
JP´s blogg kommer att ligga kvar ett bra tag till då DTarna fortfarande lägger in sina fantastiska skapelser, bara det att nu kan dom använda vilka varor dom vill.
Därefter så hittar ni ju dom på sina egna bloggar, Petra, Christina, Caroline, Anna, Linda och Catarina. Förhoppningsvis får de uppdrag någon annanstans och med detta önskar jag dom all lycka!

Så, detta blev en början på vidare info ang JP. Mer info kommer här sen.

Ha en skön helg som snart stundar!
Pia

Inga kommentarer: