lördag 7 augusti 2010

Måla hela världen...



...eller ja, alla mina alster just nu i alla fall :) På layouten har jag turkos akrylfärg för att framhäva mina fyrkanter samt text och på den altrade asken valde jag blå akryl plus blå glittermist. Det är kul att leka med färg!

I övrigt är det detta material jag använt till layouten: Ett mönstrat papper som bakgrund- vilket jag inte kommer ihåg tillverkaren på, mönstrade fyrkanter och cirkel från Advantus, Dear Lizzy och Pion design samt brun glittrig cardstock, alfabetsstickers från Basic Grey vid namn Capella, turkost graingrossband, biljett från Jenni Bowlin, metallsmycke, filtstickers, skelettblad, bruna rosor, turkosa bling och Marthastans i form av en fjäril.
Till den altrade asken: blått band, blå bling, vita blommor från YouDo som jag sprayat med mist, skelettblad och privata alfabetsstickers.

Har ni tur finns materialet kvar på JP- skynda dit och fynda!

Ha en fortsatt skön lördagskväll :) Catarina

2 kommentarer:

pysselpetra sa...

Så fint med färg och fyrkanter!

LisaVeronica sa...

vad härlig den var! ♥