söndag 14 juni 2009

Merhaba!

Hej,
Nu är jag åter tillbaka till Malmö från att ha varit i ett riktigt varmt och soligt Turkiet.

Min kamera har inte riktigt fungerat som den ska och de få kort jag lyckats ta har inte blivit speciellt bra...jag sa ju att jag är kass på att ta foton....:))

Nåväl, som den scrappare jag är handlade jag massor med vykort och visst går det att scrappa av dem också. Dessa alster ska jag sätta igång med ikväll och återkommer när de är färdiga.

Jag handlade en flaska vin på flygplatsen som jag ska ge bort till midsommar och gjorde då denna etikett som jag hängde på.


Det gul/blårutiga pappret är Maja Designs "Äntligen". Vit Bazzil på den yttre etiketten.Quickutz alfabet "Banana split". Flaggor även dem från QK. Pappersrosor och rosenblad från Inkido. "Stygn" och prickar Sakurapennor och så givetvis chalkade kanter. Jag slog i en mässingsfärgad öljett och drog ett organzaband igenom. Piff, paff så har du en riktig "gåbortflaska".

På återseende / ScrapTina

1 kommentar:

Viddan sa...

Jag säger bara en sak... Snyggt!!