måndag 29 juni 2009

Qk-förvaring

Har haft ångest länge över min quickutz-förvaring. Det har varit huller om buller + att jag har haft en hel del lösa dies som legat slängda i väskan, nya som gamla.
Mitt semesterprojekt skulle alltså bli att bringa ordning i mina pärmar. Dt-Mia har en inspirerande ordning i sina pärmar med laminerade registerflickar. Sagt o gjort skred jag till verket häromdagen, lite uppvärming innan semestern ens hade börjat.

Lite skrälligt papper och en lamineringsmaskin fick stå till tjänst. Jag gnuggade geni-knölarna för att få ihop kategorier och tycker nog att jag lyckades rätt bra till slut. Jag är sååå nöjd med resultatet och det är en fröjd att ta fram mina pärmar. Nu hittar jag! Och alla andra med för den delen.. ;o)

Så här blev det:

Jag blev till och med färdig innan ens semestern börjat.... så nu kan jag scrappa i lugn o ro!

Påminner igen om juni-utmaningen som ni hittar här. Sista dagen imorgon!

Ha det gott i solen!
/Christina

Inga kommentarer: