onsdag 3 juni 2009

Quickutz giftset Relax 25% rabatt -måste bara ha!!

Hejsan Scrapvänner,

Underbara, ljuvliga QK Relax! Jag fick låna detta giftset av Pia igår och satte genast igång med att scrappa kort och layouter. Det kommer att bli många fina semesterbilder av dessa vill jag lova. Dessutom ingår ett mycket fint alfabet i förpackningen.

Jag äger själv inte detta set men jag råkar veta att Pia har ett fåtal förpackningar kvar i butiken och nu dessutom med 25% rabatt! Det innebär att jag kommer att hänga på JP Hobbys dörrlås imorgon när Pia öppnar för detta erbjudande missar jag inte! Så passa på när nu tillfälle ges, dessa dies är tidsbegränsade och kommer inte att tillverkas mer.
Tack Pia för lånet!

En favoritbild från en favoritö! Det mönstrade beige pappret är Basic Grey Wisteria. Pappret i den rosa hibiscusen är My Minds Eye och det rosarutiga i tofflorna är, hmm, vet inte, men den finns givetvis i butiken i olika färger. Kanske någon av mina DT vänner eller Pia skriva det i en kommentar....:)

En annan bild där jag använt dies från Relax är denna. En härlig bild med turkosblått vatten men själv ser jag inte precis så avslappnad ut....kommer inte ihåg varför men det är väl lite typiskt mig...
Turkosblå Bazzill i botten. Bårderna är ett papper från Making Memories, mycket användbart och väldigt snyggt. Molnen är QK och tillhör regnbågsbården.







1 kommentar:

Viddan sa...

Du gör det hela tiden! Underbara LO!