tisdag 2 juni 2009

Vinnaren är dragen

Idag var det dags att dra en vinnare till JPs majutmaning!!!
Eftersom jag känner några av de som lämnat in bidrag så ville jag inte dra någon vinnare själv.

Jag printade 12 lappar med namnen på alla kreativa skapare och så begav jag mig till affären, JP Hobby alltså...
.................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
så fick Pia dra en lapp under överinseende av 2 av affärens kunder, och ....
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.spännande va???!!!???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.Vinnaren blev :

Jennie!!!!! Grattis och välkommen att hämta ditt pris!!!

Men ni som inte vann, var inte ledsna, ni får en chans till i juniutmaningen! Skynda att skapa!!!

1 kommentar:

Jennie sa...

Tjoho, glad! Har redan varit inne o köpt masker o färg för hela slanten! Tack!