tisdag 30 mars 2010

Bo Bunny - MamaRazzi

Här kommer några layouter med de underbara papperna från Bo Bunnys serie MamaRazzi.




Material:
Papper: Bo Bunny – MamaRazzi – Film
Färg: MakingMemories akrylfärg
Övrigt: Pins, dymo, thickers, tag, träfjäril, berlock, blomma
Allt material utom Dymo från JP Hobby







Material:
Papper: Bazzill Basics, Bo Bunny – MamaRazzi – Word
Färg: MakingMemories akrylfärg, Mist
Punchar: Martha Stewart Checker board , Easy punch rund
& Martha Stewart Monarch Fjäril Stor
Övrigt: Pins, PRIMA blomma, thickers, spets, brad, pearlmaker
Allt material från JP Hobby













Primas Devines Felt Steam som jag använde här var självhäftande och naär jag tagit bort skyddspappret så kunde jag inte med att slänga det. Jag la det i min bra att ha låda och nu fick jag användning för det




Material:
Papper: Kraft & Bo Bunny – MamaRazzi – Word
Filt: Prima Devines Felt Steam – Orhid Bush
Färg: MakingMemories akrylfärg,
Övrigt: thickers, spets, blomma, vit penna
Allt material från JP Hobby







1 kommentar:

Catarina sa...

Lika härliga layouter som vanligt:)
Du har också kladdat med akrylfärg ser jag! Jag har helt fastnat där, det är beroendeframkallande...