måndag 15 mars 2010

Då och Nu m Perssons Pack

Det var ju scrapträff igår på JP hobby. Vi var en liten skara men tiden gick fort, diskussionerna varierade, åsikter gick isär men vi förenades i vårt intresse - scrapbooking!! Denna underbara sport!

Jag fick gjort färdigt några layouter och så fick jag gjort några nya, bla från vår Sicilien-resa. Fotot är från Cefalu och jag tycker det är helt underbart.

Papper: Graphic45 och Maja Design
Dekorationer: brodyr, blommor och Adornit tiny alphabets

DT-Linda har en titel-utmaning på VårRuset som heter "Då/Nu" eller "Före/Efter". Jag valde Då/Nu. DÅ, första fotot är taget 2001, när Max bara var 1 år och Ellie 3½, NU, andra fotot, är dom 9 år och snart 12 år. Tiden går fort när man har roligt! Själv ser jag precis likadan ut ;o)'

Papperna är från festivalkitet.

Papper: Graphic45, CratePaper och Little yellow bicycle, Inkido EnkelWell
Dekorationer: QK-alfabet "Studio", Adornit Tiny Alphabet, Stickers

Ha en underbar vecka! Våren är på väg!
/Christina

2 kommentarer:

Karin sa...

Vilka härliga layouter! Den med familjefotona är ju bara sååå cool! =)

pysselpetra sa...

stilrent snyggt och fantastiska färgkombos - precis som vanligt alltså :)