söndag 21 mars 2010

Nyheter scrappas ju först!

Vet inte hur många snygga papper jag har hemma som jag har sååå stora planer för :S men så fort Pia får in en ny serie papper så läggs allt åt sidan för det finns inget snyggare än nyheter man bara ägt i två minuter...... Girig? Jo, man är ju det....
I alla fall så blev det papper från hela 6 serier(!!!) som följde med mig hem igår och då tänkte jag bara -Jag kommer ju aldrig använda mina gamla papper *pust*
Så när jag kom hem satte jag igång direkt med ALLA serier för snart får Pia nämligen in Maja Designs senaste serie och om jag inte scrappar rejält nu så hamnar följande serier också bland de gamla papperna :S
BoBunny - Flower Child
BoBunny - Jazmyne
BoBunny - MamaRazzi
BoBunny - Love Bandit
Basic Grey - Green at heart
Basic Grey - Kioshi
Klicka på länkarna för att komma till respektive serie i webshoppen! :D

Det blev i alla fall en hel del scrappat under natten! Och först ut är 3 st LO's i 6x6-format med serien MamaRazzi från BoBunny :)

Alfabetet är från Basic Grey "Kioshi" och kostar inte mer än 26:- och dom hittar du här


På denna LO har jag använt Basic Grey "Kioshi" (Både papper och bokstäver)
De flesta blommorna är från Prima och YouDo. Övrigt: PearlMaker, cardstock, metall-fjäril.
Denna LO'n är gjord med papper från BoBunny's "Flower Child" och har man sett Avatar och hur full av färger den filmen är så förstår man valet av papper ;) Alfabeten jag har använt hittar ni här :)
Sen måste jag bara länka till en av mina favoriter; YouDo's figurknappar hittar du här. Bara älskar utbudet och hur perfekt dom passar till mycket! :) Själv valde jag en knapp från "Garden Party" till denna LO.
Här kommer en LO med papper från BoBunny's "Love Bandit" och alla de papper jag använt här är faktiskt baksidor förutom det rödaktiga som är framsidan på det gröna :)
Älskade Kioshi från Basic Grey här också :D Blev bara förälskad i detta papper! Som fotomatta har jag använt brunt wellpapp och det hittar du här :) Wellpappret är från INKIDO och finns i svart, vitt och natur. (Jag har använt natur/brunt) Övrigt: Bling från Inkido och blommor från Prima :)

Ja, det blev en hel del :D Nu har jag en LO med papper från Green at heart som ska göras också, sen kan jag med gott samvete ta mig an Maja Design's papper när dom kommer. Mina gamla papper får väl vänta liiiiiite till ;)

1 kommentar:

Viddan sa...

Så många fina saker du gjort!!!