onsdag 28 juli 2010

Ett litet fågelhus...

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka från min underbara semester! Det är nästan så man får lite dåligt samvete av att sitta inne och pyssla när solen skiner och det är full sommar utomhus - men självklart har knåpat ihop ett litet onsdagskort till er:


Till själva fågelhuset har jag använt mig av ett mönstrat papper ur Basic Grey's serie: BASIC. Taket är vanligt vitt CS som jag använt en kantstans från Fiskars (Threading Water) på och sedan klippt remsan mitt itu för att sen sätta ihop lite snett på mitten för lutningen på taket. Remsorna är lite lätt infärgade med Chalk från ColorBox: Creamy Brown.
Pippin är en av stämplarna i clearstampsetet från Basic Grey som jag färglagt genom att använda en blenderpen och bläcket från vanliga stämpeldynor.
Blommorna är från Prima, bladen är utstansade i grönt CS och markerade med vit penna. Texten är skriven på fri hand.

Nu - tillbaka ut i det underbara vädret!
Kram //Anna

4 kommentarer:

Karin sa...

vilket underbart kort! kanonfint! =)

Unknown sa...

Tusen tack! :-)

Jane.D sa...

Vilket underbart sött litet fågelhus! Superfint kort!

Linda sa...

Vilket underbart kort!

Välkommen hem igen!!!!