onsdag 21 juli 2010

Lift

Ja, som sagt så utmanade Petra oss i att lifta varandra. Jag skulle i och för sig ha väntat tills jag hade mer tid att sitta ner i min alldeles nya och egna scraphörna. Jag har ju tagit på mig en massa extra jobb i sommar så jag är inte helt nöjd. Detta är en 8x8" lo och jag längtar tills jag har tid med 12x12 i stället :)
Jag fastnade direkt för Petras "Ving slag" och bestämde mig att det får bli den, här ser Du Petras Lo och visst är det snygg, enkel men ändå fullkomlig..............

Här är då min tolkning på denna snygga Lo. Kanske lite väl enkel.........men men, håll till godo. Ser fram emot fler utmaningar efter V 32 då jag inte har så mycket jobb.

Hoppas Ni har en riktigt skön sommar!

Och glöm inte REAN i butiken i Staffanstorp nu torsdag och lördag. 25 % på ALLT!

1 kommentar:

pysselpetra sa...

snygg lift!!! Tagen är superfantastisk!!!