måndag 5 juli 2010

Nytt från Bildmålarna!

Pia har fått in lite nya stämplar från Bildmålarna, bland annat dessa två som jag har använt mig av.

Först ut - lite kärlek, en stämpel med ett brudpar. Passar ju bra nu när det är sommar och bröllopstider!


Här har jag använt några av Magnolias nya papper som finns i butiken, samt Pysselgummans papper. Jag har även försökt mig på att stämpla några turtur-duvor uppe i ena hörnet men det gick ju så där. "Ögonblick att minnas" - stämpeln från Jenny Sandberg Design. Blomman har jag sprayat med lite mist, ivrigt påhejad av min son.


Samma stämpeln men med andra papper från Magnolia, även dessa är nya. Textstämpeln är från Inkido, hjärtat är ett tårtpapper, finns i olika storlekar. Fjärilen är en Martha Stewart-punch.

Denna underbara stämpeln kommer bli en klar favorit i sommar! Bara älskar den! Jag har stansat ut den på en spellbinders scallop-cirkel, och sen monterat den på ytterligare en cirkel, därefter satt allt på ett tårtpapper. Sen lite vimplar på det! Text-stämpeln är en gammal stämpel från Magnolia.


Det fick bli ett sommar-kort till med denna härliga stämpel. Denna gången har jag använt mig av lite spillbitar. Alla mönstrade papper är från Anette Philip Design, du hittar dom här, här och här . Jag gillar verkligen dom här papperna för dom är så himla somriga och fräscha. Alla dekorationer är från Quickutz. Bokstäverna är Adornit och Basic Grey - kika in under "Stickers" i webbutiken - där finns en uppsjö av bokstavsstickers.
Alla stämplar är färglagda med ProMarker!
Ta det lugnt i sommar hettan!

1 kommentar:

Jane.D sa...

Helt underbara kort!
Stämplarna är så söta.