måndag 19 juli 2010

Flipp eller F(l)opp?

2007 var nog den sommaren som Crocsen verkligen slog igenom, alla hade sådana - foppatofflorna!
Skön och enkla att hoppa i men med viss risk för en o annan stöt. Men det var smällar man fick ta när man ville ligga på topp :o)
Har ni nångång börjat på en layout, lagt den vid sidan, kört fast och sen bara glömt den? Det har jag! Inte denna dock men fotot som jag använt har suttit på en annan ofärdig layout.
Förra veckan letade jag fram den, rev av fotot, skar till det litet och se gnuggade jag geniknölen. Än en gång togs spillbitslådan fram igen och där hittade jag passande papper från Maja Design "Efter regn kommer sol" och "Sin lyckas smed". Bakgrundspappret är från Basic Greys serie Kioshi "Kiku". Jag har även använt Adornit tiny alphabet och Thickers-bokstäver, jag har stämplat med Inkadinkado och sprayat med Chipboard Mist

Christina

Inga kommentarer: