onsdag 17 februari 2010

DT-LO!











Kortmakare som jag är i själen så måste jag säga att jag blev smått nervös när Pia bad mig om en presentations-layout... *iihh* detta är mitt livs andra LO...

OK - erkänner att Martha Stewart har hjälpt mig en hel del på traven... ;0) Kan man annat än älska denna fjäril? Har på känn att ni kommer att få se många fjärilar här på bloggen från designteamet den närmaste framtiden... *hihi*
************************
Bakgrundspapper: Making Memories "Vintage Findings"
Fjärilspunch: Martha Stewart "Large Monarch" & kantstansen med de härliga små fjärilarna är också Martha Stewart, det är bl.a. de små utstansade fjärilarna från denna som jag använt uppe till vänster
Det blå mönstrade pappret är från G45's Gentleman-kollektion.





1 kommentar:

pysselpetra sa...

så snygg presentations LO Anna - det blir säkert flera ;)