onsdag 10 februari 2010

Stafflikort



Eller ett så kallat Easel Card! Jag har sett lite överallt att detta är det "senaste" i kortvärlden. Jag har funderat länge på om jag skulle våga mig på ett sånt här kort. Det där trixandet och vikandet är inte jag direkt men jag hittade en busenkel beskrivning på nätet och voilà - det gick! Jag kunde! Hyfsat bra också! Jag valde Alla hjärtans tema på kortet så klart eftersom den 14 feb är runt hörnan.
Natti natti! Nu stämplar jag ut!
/Christina
*******************************************************
Papper: Beige cardstock + Graphic45 för hela slanten
Dekorationer: Blommor, pearlmaker, brads, chalk och Adornit tiny letters
Stämplar: Magnolia
Färg: ProMarker
just det... Vad POK betyder? Puss o kram.......

3 kommentarer:

Caroline sa...

Så snyggt! På Söndags-träffen ska jag göra kortet till Johannes och nu fick jag lite inspiration :D

Viddan sa...

Snyggt! Gillar dina färgval...

Unknown sa...

tjusigt, Chris. Jag har också ett stafflikort på gång där hemma... men du hann först så 1-0 till dig! ;0)