lördag 27 februari 2010

Minialbum med papper från Websters page.

Minialbum är roligt att göra tycker jag, även om de tar lite längre tid att skapa. Här har jag satt ihop ett album med Webster´s page-papper som grund. Superfina papper som ger ett lite romantiskt utseende.

Papper: Jag har använt mig av både Webster´s "vanliga" och deras genomskinliga mönsterpapper, samt cardstock i grönt.
Dekorationer: gröna samt vita band, papperslöv, bruna blommor, "handtag" i metall, bling, tag från BasicGrey, genomskinliga ploppar, rubons. Allt från butiken!
(Privat är nyckel, fjärilar, stämplar samt gem men liknande finns i butiken.)
Verktyg: cirkelpunch, kantskrapa, chalk och massor av klister. :)
Och så albumet då förstås...




Nu laddar jag för Vårrus... vi ses där!
Catarina

2 kommentarer:

pysselpetra sa...

Vackra papper
Vackra detaljer
Vackert Album
♥♥♥

Veronique sa...

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)