måndag 22 februari 2010

Laddad Max!

Hur sur blir man inte när man får gjort några layouter och sen så tappar man en av dom utomhus i snöstormen?!?! Jättesur!! Det är precis vad som hände med den här layouten. Efter en trevlig scrapträff i fredags i trevliga vänners sällskap så tappade jag layouten precis när jag skulle hem. Hela fotot blev blött, texten suddades ut och cardstocket är lite bubbligt här o var - men det får vara en del av tjusningen.
Annars - en layout på min son Max som sitter och vaktar sitt PSP innan vi kliver på planet till Sicilien. Till hans (och min) stora fasa var hans PSP urladdat men för en gångs skull så var vi glada över att planet var försenat så spelet hann bli laddat. Ja även Max. Laddad för Sicilien!

Ha det bra!

/Christina

****************************************************************************

Papper: Cardstock, Graphic45
Dekorationer: QK-alfabet "Enjoy", Qk-åska och flygplan, grön pearlmaker, svart foam

1 kommentar:

Linda sa...

Superfin LO! Ledsen att höra om snöstormen.... Jag tappade en del foto sist vi var på JP, en del blev helt förstörda! Jag är trött på snön.