onsdag 10 februari 2010

För golfande kvinnor ;)

Från G 45-serien "A proper gentleman" finns det sååå mycket att välja mellan. Alla papper är dubbelsidiga OCH lika underbara på varje sida! Svårt att välja men jag föll direkt för detta golfpapper. Denna lilla sko kan väl vara passande ute på banorna? Kanske inte ;) Söt men inte så praktiskt. Jag har inte använt någon speciell mall för att göra skon utan bara ritat ut en liten fot och sen klippte jag ut den och använde som grund. Klacken var kanske inte det lättaste att klippa ut men det gick så fort jag kom på hur jag kunde göra :) Jag rullade helt enkelt ihop en liten klack av papper och limmade fast den på sulan som är i kork. Spännet över skon vara bara att klippa som man ville ha det och det blev ganska bra :)
Till sist, för att få stabilitet på skor så fäste jag den på en platta av foam och vitt papper. Done!
Dekorationer: En blomma på skon från Inkido och PearlMaker samt blommor från Reprint på plattan.

6 kommentarer:

Chris_P sa...

ser att du har missbrukat pearlmaker. Caroline - vi får nog prata om det här ;o)

pysselpetra sa...

En sko! Så kul!!!!
Papperna är verkligen underbara

Cara sa...

jag vägrar erkänna det christina! no way josé! nej nej.... inte en chans... KNAPPAST!

Viddan sa...

Fräckt, Caroline!!!

Unknown sa...

Snyggt! bra idé för alla skotokiga väninnor där ute som behöver lite uppmuntran eller grattis eller nåt! Varför kom inte jag på den idén?

Cara sa...

Tackar tackar! Det är sådana här idéer jag får 2 på natten ;)