tisdag 2 februari 2010

Scrapträff och LO..

Hej alla,

Det var inte mycket jag hann med på scrapträffen i lördags, men vad gör det. Jag njöt i fulla drag av massor med entusiastiska scrappare, trevlig stämning och framförallt att få besöka JP Hobby igen och Pia! Tack Pia, Caroline och Rickard för allt arbete för att vi scrappare ska få leva ut våra lustar...:)

Jag hann dock påbörja en LO som jag sedan gjorde klart hemma. Som det ser ut nu med mycket litet tid över till fotografering och pyssel så använder jag mig av ett av de vykort jag köpte i Barcelona. Vädret var visserligen inte riktigt så fint som på bilden nu i januari men ett apelsinträd full av mogna apelsiner såg jag inne på en gård mitt i stan...:)




Svart och terracottafärgad cardstock. Orange blommor köper man löst i butiken. Trädet är Quickutz och apelsinerna är gjorda av Pearlmaker. Randigt papper tror jag är ur serien Graphic45.

Vi ses och hörs

Kräm / ScrapTina

1 kommentar:

Viddan sa...

Klatchig och fin =) Me like!!