fredag 23 april 2010

BoBunny!

I mitt DT-paket fick jag denna gången BOBUNNY-papper. Jag kan bara säga: LJUVLIGA!

Jag brukar göra scrapptavlor till min mamma lite då och då. Denna gången blev det en bild på barnbarnet i fulla klättertag. Jag fick även superfina blommor från YouDo. Jag gillar att blommorna är i samma färgskala och jättelätta att matcha med varandra. Sedan var jag ju tvungen att använda lite skelettblad för att fånga upp naturtemat ;-)

Det bästa med papperna är att de är dubbelsidiga. Detta gör att de är utmärkta för både scrappare och kortmakare. Du har väl inte missat Annas tidigare inlägg med BoBunny-papper?



Du kan hitta alla papperna från kollektionen http://www.jemma.se/!




Materiallista: BoBunny LoveBandit, blommor från YouDo, plastblommor från MakningMemories"Flutter" samt skelettblad.

Inga kommentarer: