måndag 26 april 2010

Goa Gubbar!

Haha - det gick! Ibland går det att lura tekniken. Jag hade tänkte visa två layouter idag men ni får nöja er med en.

Igår hade vi på scrapträffen en skissutmaning och jag skrev ut en av Carolines skisser från JP Skissen. Kika gärna in där för att se hur dom andra valde att tolka skissen. Så här blev min tolkning:


På eftermiddagarna kryper dom fram - dom goa gubbarna! Man ser dom på gator o torg, vilt gestikulerandes över en öl eller en espresso. Ibland lugnar dom sig och sjunker djupt in i ett samtal och man undrar vad dom pratar om. Himla roligt att studera och jag tog chansen o lekte Mama-Razzi ;-)! Fotot är taget på Sicilien.

Papper: Kraft-CS, Mama-Razzi, Basic Grey
Dekorationer: QK-träd "Reuse" och Basic Grey chipboardstickers


Det blev många inlägg från mig idag. Som det kan bli!

/Christina

Inga kommentarer: