fredag 2 april 2010

Kärlek!

Ibland bara måste man.... visa sin KÄRLEK förstås! Det är inte ofta jag och min sambo är på bild, men när vi var på julmarknad i Rostock i vintras lyckades jag fånga ett ögonblick med lilla digitalkameran. Vi ser lite frusna ut, men jag kan berätta att den tyska glöggen värmde!





Jag har tyvärr missat lite med fotograferingen denna gången. LO:n är gjord på vitt papper, men tyvärr gjorde ljuset att pappert ser lite gult ut! Citatet har jag hitta när jag surfade runt på olika citat-sidor och tyckte att det passade just nu...

Materialllista: Mönstrat papper från Inkido, Maja Design, Pinkpaislee mfl. Biljetten från MakingMemories. Moln och regnbåge, titel (Chick-a-dee) från QK. Stämpel med luftballong från Reprint stämplad på krymp-plast. Övrigt: Chalk och glitter.

Inga kommentarer: