torsdag 1 april 2010

En ask för ting

Jag har fått hem helt underbara saker att skapa med,
och här kommer mitt första alster för JP Hobby.



Jag har dekorerat en ask med underbara papper från Prima.
Alla papperskanter är rivna med Edge Scrapern, och sen har
jag chalkat dem med distressfärg.



Baksidan av asken. Pappret är verkligen skitsnyggt!


Det behövdes inte så mycket "dekor" på asken då pappren
redan har så snyggt mönster.



Lite bling och en stor ros med glitter i satte jag på ovansidan.



Jag har haft glossy glaze på ena fjärilen, och glossy crackle
på den andra. Den som är i 3D har jag klippt ut från ett papper.



Vi ses på söndag igen!
Kramar Milo




2 kommentarer:

pysselpetra sa...

En vacker ask i en vacker presentation!
Ser fram emot söndag :)

Milo sa...

Tack!!! =) =)