onsdag 7 april 2010

Härliga papper från Bo Bunny!

Pia har ju jättehärliga papper från Bo Bunny i shopen - just denna serie heter "Love Bandit". Min svärmor bad om några "bra-att-ha"-kort - jag lät de små grå jobba lite och efter lite surfning för idéer så blev detta resultet: en personlig kort-mapp med neutrala kort!


De små figurerna är utklippta ur ett av 12x12-papperna: "cut-outs"



Jag har försökt att hålla serien i samma stil - som ni ser så är det samma element som dyker upp på de olika korten - samma papper och samma former och färger.

Mappen kommer att finnas i butiken ett tag om ni vill se den live - svärmor får vänta... ;0)
************************
CS från Bazzill i vinrött och grönt.
Mönstrade papper - allihop från Bo Bunny's kollektion "Love Bandit"
Cremefärgat grossgrain-band från American Crafts (endast i fysiska butiken)
Cirkel-punchar från Easy Punch
Scallop-punch från EK Success
Öljetter
Taperunner
3d-kuddar
Hörnrundare
Kram //Anna





3 kommentarer:

Chris_P sa...

Superduperfint!!!!

Linda sa...

Genast föddes ett "jag-måste-ha" begär hos mig....

Måste ju bara köpa de söta cut-outs!

Supersöta kort!

Catarina sa...

Jag älskar ugglan! Härliga färger...