söndag 16 maj 2010

Ett grattiskort

Det är skönt att vara ute i god tid ibland! Idag ska jag visa er ett kort som jag har gjort till min lilla tös som fyller 1 år i början av juli. Kortet är 15 x 15 cm. Istället för ett stämplat motiv har jag använt ett gammalt bokmärke från 60-talet. Vi har fått en hel påse med gamla bokmärken av mina döttrars gudmor. De är sååå fina!:)



På kortet har jag använt inte mindre än 4 olika papper från Maja Design CreaDiem. Det är helt underbara papper i så vackra färger! Det rosaprickiga blev jag helt kär i!:)



Allt material kommer från JP Hobby förutom Dymotexten och bokmärket.

Ja det var allt från mig denna söndag! Välkomna tillbaka om en vecka...

/ Helen♥

2 kommentarer:

JP Hobby sa...

Oh! Snacka om nostalgi.....igen! Först sångboken och nu bokmärkena! Undrar var jag har min stora chokladask som är fylld med bokmärke, hm. Superfint Helen!

Cara sa...

En jätterolig ide!Supersött kort! Tänkte också på detta för några veckor sedan när jag var på akademibokhandeln. Dom sålde bokmärken och jag tänkte "Ja varför inte" haha men ett litet ark med 5 st bokmärken kostade 40 kr! Så dyrt var det inte när man var liten :(
Så man får väl hem till mamma och leta hihi