onsdag 19 maj 2010

Lite Blandat!


Super-serien BASIC från Basic Grey har äntligen landat! Jag ser såå många möjligheter med denna serie, den är helt underbar. Först ut är ett grattiskort i lite dov, manlig stil. Ofta är det ju svårt att göra kort till män/pojkar, men när man har BASIC till hjälp så är det inga problem!

Nästa kort ut är en fortsättning på förra veckans inlägg där jag också använde mig av nya papper från Letterbox. Här visar jag ett enkelt mors dag-kort i härliga pastellfärger. Bokstäverna är från Basic Grey's serie BASIC. Knappen hittar du här.




Och till sist bjuder jag på en liten video där jag visar hur jag knyter band på mina kort - det är ju det där med att få till en snygg knut... ;0) Vi ses väl på JP-scrappen till helgen??




1 kommentar:

Chris_P sa...

Superfina kort Anna - som vanligt!! Lite extra förtjust i det översta - gillar färgerna jättemycket!