lördag 15 maj 2010

Vårlayouter



Först visar jag er en layout om våren som var på besök i Malmö för någon vecka sedan, jag undrar vart den tog vägen! Materialet jag använt till layouten är detta; mönstrat papper från MM vid namn Geometric Mocha (det är ett diecutpapper och ger en 3deffekt), cardstock, en tag som jag färgat grön, bokstäver från BasicGrey vid namn Kioshi, gröna bling som jag placerat i varje pappersblommas mitt, blommor från Prima, en knapp, scrapper´s floss i vitt, filtboard, en vit brad och en liten privat tag.


Det här fotot är taget på cykelutflykt till bokskogen strax utanför Malmö. Materialet jag använt är; cardstock i ljust gul och brun, bokstäver från BasicGrey Kioshi och AmericanCrafts Regards, gröna bling som jag satt som en svirl, blommor och vita rosor som jag satt ihop och glittrat med stickles och så kronan på verket en gren i filt från Prima som ger liv i layouten.
För att få mer effekt har jag försiktigt sandpapprat kanten på fotot så att det blivit en vit kant.

Allt material hittar ni såklart i butiken:)
kramar Catarina

Inga kommentarer: